3 Kasım 2015 Salı

1/10 Knight of Heaven Bölüm 2:

1/10 Knight of Heaven Bölüm 2:


  Merhaba arkadaşlar,

  Büste devam ediyorum. Haçları yerleştirdikten sonra ana boyayı tabanca ile boyadım. Sonradan fark ettim ki taban rengini biraz koyu atmam gerekiyormuş. İlerleyen aşamalarda renkle oynayıp düzelttim.



  Daha sonra kılıç ve kask üzerinde oynamalar yaptım. Koyu kahve,sarı,mavi,gri,siyah vs. renklerle küçük noktalar halinde eskitmeler ve kir efekleri yapmaya çalıştım.







  Gövde de genel manada ışık ve gölge yaptım. Çöl şartları düşünüldüğünde toprak tonları ile desert yellow, Dark Earth renleri kullanarak giysiyi tamamladım.



  Kalkanda da aynı işlemleri gerçekleştirip büstü toparladım.





   Bitmiş hali aşağıda ki fotoğraflarda. Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın.




 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder